Subject: Eetikakomitee luba rahvusvahelise uuringu puhul
From: "Katre Pall" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Apr 2024 17:34:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Mõttekoda Praxis on partner ERC rahastatud projektis, milles võrreldakse
sotsiaaltoetuste taotlejate  kogemusi viies riigis, sh Eestis. Uuringu
raames on kavas läbi viia kvantitatiivne küsitlusuuring sotsiaaltoetuste
taotlejate hulgas, kasutades vastajateni jõudmiseks kontaktandmeid
Töötukassa infosüsteemist TÖIS ning sotsiaalteenuste ja -toetuste
andmeregistrist STAR.  Enne kontaktandmete päringut esitame Andmekaitse
Inspektsioonile taotluse selleks loa saamiseks. Loa taotlemisega seoses on
meil küsimus eetikakomitee menetluse kohta.

Projektijuht Ben Geiger, kes töötab Ühendkuningriigis, esitab küsitluse
läbiviimiseks  eetikakomitee taotluse enda organisatsioonis Londoni King’s
College-s. Soovime teada, kas eetikakomitee luba King’s College-lt on
piisav, et esitada taotlus Andmekaitse Inspektsioonile kontaktandmete
saamiseks või on selleks siiski vaja  saada luba mõnelt Eesti
eetikakomiteelt.

Heade soovidega

Katre Pall

Töö- ja sotsiaalpoliitika analüütik | Mõttekoda Praxis
Employment and Social Policy analyst | Praxis Think Tank
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Ahtri 6A, B sissepääs, 10151, Tallinn

 <http://www.praxis.ee/> www.praxis.ee